Wednesday, January 26, 2011

lukisan bongkar rhsia

lukisan org lidi
*ia memberi gambaran bhwa si pelukis mempunyai hati yg baik&optimistik.Dia jgk suka brgurau&mnjadikan org lain ketawa dgn jenakanya.perasaannya jgk mudah difahami&setiap prkerjaan yg dilakukannya akan dihabiskan secepat mgkin.sikapnya lebih fleksibel&boleh mnerima kata"tidak"sekiranya di dlm keadaan trpksa.Baginya,itu smua prkara kcik shja dan tidak prlu diperbesar2 kan.yg pnting apa yg dirancang harus mnjadi knyataan.
lukisan pmandangan
*kamu akan trlihat dia mnconteng sawah padi atau pmandangan bukit bukau yg cntik.malahan lngkap dgn brung,mtahari,rmh usang dan sbgainya yg brkaitan dgn alam smulajadi dan khidupan.ia mnunjukkan seseorang itu romantis dan sntiasa brpijak di bumi yg nyata.malah dia amat mnhrgai dan sukakan kehidupan yg aman dan hrmoni.walau sibuk mcm mna skalipun,dia akan mncuri msa utk brehat dan mrapatkan diri dgn alam smulajadi,tman dan kluarga.
bntuk bulatan
*tidak kisah sama ada bulatan yg dilukisnya besar atau kcik,bujur atau btul2 bulat,dia memang seseorang yg bgitu snsitif.si pelukis memang mudah brsimpati dgn org lain dan amat lemah lembut.sekiranya garisan y7g dilukisnya smakin kcik,itu mnunjukkan dia sdang mngawal emosinya.sekiranya bulatan yg dilukisnya pnuh satu muka surat...dia memang suka brangan.skiranya bulatan yg dilukisnya rawak,brmkna dirinya adalah sorang yg lurus.
titik-titik
*ia adalah mnunjukkan dirinya yg x suka dikongkong dan gemarkan kebebasan.
kotak
*dia sntiasa memegang kpd sesuatu yg kukuh dan logik.m'punyai kwalan diri yg tinggi.mereka jgk adalah golongan yg x suka dikongkong.
segi tiga
*brfikiran trbuka dan mudah brunding.mreka x kisah utk mnurut kmahuan org wlaupun kurang mnyukainya.tetap m'punyai pndirian yg kukuh.
papan dam
*m'punyai pmikiran dan tindakan yg kukuh.stiap kputusan brdasarkan prtimbangan yg cukup prihatin dan peka dgn keadaan sekeliling.

0 ulasan: